wtorek, 4 lutego 2014

La Princesse Iga i podaj dalej

Dawno, dawno, dawno temu zgłosiłam się do zabawy "podaj dalej" u dwóch utalentowanych dzieczyn: Agnieszki oraz Gosi.

Agnieszka wykonała dla mnie Królewnę Igę, która będzie "rudym" prezentem dla mojej przyjaciółki o tym samym imieniu. A oto i ona (zdjęcie z bloga Agnieszki):



Od Gosi dostałam pięknie wykonane "drobiazgi", które już od dawna zdobią moje szare kąty. Zobaczcie sami, jakie są śliczne (zdjęcie z bloga Gosi).


Dziękuję Wam za waszą pracę i serduszko włożone w wykonanie tych pięknych przedmiotów :)

Teraz moja kolej, aby zaprosić was do zabawy :)

Zasady zabawy:
- cztery pierwsze chętne do obdarowania zgłaszają się w komentarzu pod tym postem, wyrażając swoją chęć wzięcia udziału,- ja tworzę coś specjalnie dla nich i przesyłam na podany adres - w zamian osoby chętne organizują taką zabawę u siebie

Zapraszam :)

1 komentarz: